U talasu privatizacije i neizvesnom periodu za fabriku automobila iz Kragujevca, generalni direktor Grupe Zastava vozila je 7. oktobra 2005. godine u izjavi za Danas najavio prvo predstavljanje Zastave 10, odnosno kragujevačkog „Punta“.
U oktobru 2005. godine, Zoran Radojević, generalni direktor Grupe Zastava vozila, najavio je realizaciju ugovora Zastave sa Fijatom. Ovom prilikom takođe je najavljeno i svečano predstavljanje modela Zastava 10, odnosno Zastavine verzije popularnog „Punta“.
„Početkom sledeće nedelje, preciznije 10. i 11. oktobra, na manifestaciji „Dani Italije u Beogradu“, učestovaće i delegacija Fijata.Tom prilikom, javnosti će biti predstavjeni prvi modeli ,,punte“ sa oznakama naše fabrike. Zastavin „punto“ će se zvanično zvati „Zastava 10″ – po licenci Fijata“ rekao je tada Radojević za Danas.
Radojević najavio je i odlazak Zastavinih radnica i stručnjaka u Torino, kako bi učestvovali u proizvodnji ovog automobila, kao i da je u toku modernizacija Zastavine fabrike u Kragujevcu, kako bi ovaj automobil mogao da počne da se proizvodi već septembra 2006. godine.
Generalni direktor je takođe pričao o privatizaciji, odnosno da je Zastava „angažovala sve kadrovske potencijale“ da bi se pripremila za privatizaciju i dostavila svoju ponudu svim zainteresovanim kompanijama i investitorima.
Ubrzo nakon ovoga, 2008. godine, Fijat je postao većinski vlasnik fabrike automobila u Kragujevcu.